Aj aj aj min tumme…

Jäklar vad ont det gjorde! Och det gör det fortfarande…
Jo: satt vid köksbordet, och så var det något jag skulle ta upp från golvet. Men då min högra hand var på väg ner mot golvet, så måste jag ha fastnat med tum-nageln mot en kant på bordsskivan. Vilket resulterade i ett rejält upprivet jack mitt i tumnageln, rätt djupt in. Ja jädrans vad ont det gjorde och blodet rann…
Blodet har slutat rinna men ooooont gör det fortfarande… Har försökt klippa och fila bort den nagelbit som lossnat så gott det går så det inte är en ”uppfläkt” nagelkant som fastnar i allt… Men går ju inte helt det gör ju så jäkla ont…Det är väl bra att ha lite ”skydd” kvar också. Ja man märker ju hur mycket man använder tummen…
Som när man skriver på tangentbordet såhär på datorn…

Jahapp.

Klockan är mycket, jag ska lägga mig i sängen o hoppas på att få lite sömn.
Imorgon börjar en ny vecka…
Ja om typ 23 min bara…

Ha det gott

/Annelie

 

Kommentera

