Första december…

…och absolut ingen snö ute…

Jag drömde faktiskt om snö inatt! I drömmen så var jag ute och hade kameran med mig, skulle fota nånting tydligen. Men så började snön vräka ner helt plötsligt, och jag blev så sur för då gick det inte att fota! Ja så kan det gå 🙂

Ja så är det då 24 dar till julafton. Som vanligt är jag inte klar med julkort eller julklappar. Men jag försöker ta det lugnt ändå, inte stressa så mycket. Försöka går ju alltid…

Idag ska jag till min terapeut för samtal. Känns väldigt gruvsamt. Men det går nog bra.
Sen efter det så åker jag nog ner på stan och går på bibblan. Jag tycker om att vara på bibliotek…

Nu måste jag ta och fixa med frukosten.

Ha det gott,
Annelie

Kommentera

